Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
Fulfilment

Fulfilment is het volledige proces dat verantwoordelijk is voor het uitvoeren van een bestelling. Van ontvangst tot aflevering bij je klanten en het eventueel verwerken van retouren.

Deze proces ziet er als volgt uit:

  • Uw producten worden op een logische en gestructureerde manier opgeslagen in ons magazijn
  • De bestelling die door uw klant is geplaatst komt in ons systeem aan
  • De bestelling wordt door een van onze medewerkers voorbereid en klaar gemaakt voor verzending.
  • De bestelling wordt door onze vervoerder zo snel mogelijk bij de koper afgeleverd.
  • Bij retournering wordt de bestelling gecontroleerd en op de juiste plek in ons magazijn opgeborgen. Uw inventaris wordt automatisch bijgewerkt

Goederenopslag

Zodra we de voorraad van uw webshop ontvangen controleren wij direct of de producten voldoen aan de specificaties en of het aantal producten overeenkomt. Na de controle en inventarisatie wordt uw voorraad opgeslagen in onze vertrouwde magazijn en direct wordt nieuwe voorraad geregistreerd in ons systeem.

Orderverwerking

Door middel van onze Plug&Play webshopkoppeling worden bestellingen direct doorgezet naar ons fulfilmentsysteem. Aansluitend wordt er gecontroleerd of de adresgegevens correct zijn waarna de bestelling doorgezet wordt naar het magazijn.

De bestelling wordt vervolgens geregistreerd op de handterminal van de medewerker, de medewerker zal vervolgens de alle bestelde goederen uit de voorraad halen en met de handterminal scannen waardoor de bestelling wordt gecontroleerd. Zodra alle producten van de bestelling zijn verzameld kan de verzendlabel worden uitgeprint.

Verzending

Alle bestellingen worden door onze medewerkers zorgvuldig ingepakt, met de meest geschikte verpakkingsmaterialen en milieuvriendelijke vulstoffen, zodat het product uw klanten in perfecte staat bereikt.

Vanaf het moment dat de bestelling wordt meegegeven aan onze vervoeder, worden uw klanten proactief geïnformeerd over de levering met behulp van gepersonaliseerde track en trace e-mails.

Retourverwerking

Klanten van uw webshop kunnen de goederen eenvoudig retourneren via het retourlabel of de geretourneerde goederen op eigen kosten naar ons opsturen. Hiervoor hoeven uw klanten zich niet aan te melden voor retourzendingen, maar voegt u eenvoudig de pakbon van de bestelling toe.

Bij aankomst wordt er gecontroleerd of de geretourneerde artikelen in aanmerking komen met gestelde retourvoorwaarden, hierna wordt er gekeken naar het aantal geretourneerde producten en geregistreerd. U kunt dan op ons systeem de retouropdrachten raadplegen en deze verwerken.

Hallo, hoe kan ik u helpen ?